lørdag 14. januar 2012

oppsumering av min helg :)

Fredag den 13 januar :)

Dagen starta  med og vekka  min kjære sønn theo leander so lika  og sova litt  lenge  :)
så måtte eg ringa  hurtigruten  for og finna ut kor  mye da  koste og reisa, skal nemlig reisa til ålesund

på søndag.......
bilde er henta i frå google.no ......

så  nå sitte eg her og blogger då,  mens kjære sønn ser på barnetv og koser seg :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 kveldkos hos mammo og pappa

har  spist god mat med mamma og pappa
fikk servert vokk med ris :)  mmmmm smakte veldigt godt :):)

ps bilde e henta i frå googel.no


   så  nå skal  eg  kosa meg resten av kvelden ute  hos mamma og pappan min :)
så er det av gåre  i måro   til husnes :)
klem

----------------------------------------------------------------------------------------------

Lørdag 15 januar :)                Husnes tur



dagen starta  med og ta ferjo te ranavik so kjørte eg og mamma og pappa og theo te husnes for ogbesøka min  sønn på 2 år :) ......
Theo leander klar for og treffa   store bror  :)

så kom  me fram til husnes og der  var eg med min elste sønn i noken tima , me gjekk  på peppes  og koste oss med is og lekte
Søsken kjærlighet :)

og sander fikk pakke frå  ett vennepar av meg :)    her koser han seg med og åpne gaven som var en båt :)

Sander koser seg i lekerommet på peppes :):)



det var litt om en flott tur til husnes :):)
ellers i  kveld blir det bare å chille heima hos mine foeldre
og slappe av med en film  :):)

------------------------------------------------------------------------------------------------ håper dåke der ute har hatt ei fine  helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar